Wirtualna Centrala to najpopularniejsza usługa Actio dla Klientów biznesowych

2019-10-16

Wirtualna centrala telefoniczna VoIP to idealne rozwiązanie dla firm posiadających kilka oddziałów ponieważ Nasze rozwiązanie wprowadza jeden standard usług telekomunikacyjnych dla całej firmy. Dzięki rozwiązaniu jakie daje centrala w chmurze, zarządzanie systemem telekomunikacyjnym jest szybsze, wygodniejsze i tańsze! Wirtualna Centrala http://www.spikon.pl/wirtualna-centrala/ to najpopularniejsza usługa Actio dla Klientów biznesowych. Centrala pozwoli Ci na tworzenie i realizowanie masowych kampanii połączeń wychodzących (outbound). Nasza centrala telefoniczna nie tylko rozpozna dzwoniącego, ale dodatkowo przekieruje go do odpowiedniego opiekuna. Wirtualna centrala telefoniczna, nie jest oparta na rozwiązaniu open source. Wirtualna centrala abonencka V-PABX jest częścią grupy rozwiązań Sieć firmowa. Na początek – czym jest wirtualna centrala telefoniczna? Wirtualna centrala działa dzięki oprogramowaniu znajdującemu się w chmurze, na serwerach operatora. 0 to wirtualna centrala telefoniczna zainstalowana na serwerach chmurowych obsłuchująca telefonię cyfrową VoIP za pomocą łącz internetowych. Wejdź na wyższy poziom obsługi Klienta i poznaj korzyści, jakie daje Ci wirtualna centrala telefoniczna VPBX, także połączona z infolinią. Centrala wirtualna oferuje ten sam zakres funkcji systemu telefonicznego jak prawdziwa centrala sprzętowa. W dowolny sposób można decydować o liczbie osób, które obsługuje centrala VoIP, dodając lub zawieszając licencje w dowolnym czasie trwania umowy. Nowoczesna wirtualna centrala telekomunikacyjna VPBX została opracowany w taki sposób, aby zarządzać połączeniami bez użycia dodatkowego sprzętu czy wykonywania skomplikowanych instalacji. Jest to – mówiąc najprościej – centrala umieszczona w chmurze u jednego z operatorów, u których wykupujesz usługę. Wirtualna centrala telefoniczna to kompleksowa usługa biznesowa zastępująca w pełni tradycyjną sprzętową centralę abonencką, dostępna w postaci usługi w chmurze. Wirtualna centrala, kolejkuje nadchodzące połączenia oraz szacuje czas oczekiwania na agenta. Wirtualna centrala telefoniczna ułatwia kontakt nie tylko z klientami. Centrala IP działa trochę jak urządzenie plug and play, a więc jego specjalistyczna konfiguracja nie jest wymagana, a do tego współpracuje ona z wieloma zróżnicowanymi urządzeniami. Wirtualna centrala oferuje wszystkie zalety nowoczesnego rozwiązania w chmurze bez zbędnych jednorazowych inwestycji. Wirtualna centrala telefoniczna umieszczona jest na naszych serwerach, dzięki czemu firmę nie interesują techniczne aspekty związane z prawidłowym funkcjonowaniem centrali. 0 jako nieliczna centrala posiada kalendarz przekierowań na telefony komórkowe, który możesz dowolnie dostosowywać do Twoich potrzeb. Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób centrala wirtualna oraz powiązane z nią usługi usprawnią Twoją komunikację z Klientami? Chcesz poznać pełnię korzyści, jakie daje Ci wirtualna centrala w easyCALL? Centrala wirtualna działa dzięki oprogramowaniu, które jest udostępniane i utrzymywane przez easyCALL.